F/X - dödlig effekt
Rollie Tyler är expert på specialeffekter för film. En dag blir han anlitad av USA:s justitiedepartement för att låtsas mörda en gangster som ska ingå i ett vittnesskyddsprogram. När "mordet" är begånget visar det sig att Rollie blivit förrådd. Regi: Robert Mandel. I rollerna: Bryan Brown, Brian Dennehy, Diane Venora, Mason Adams, Cliff De Young, Jerry Orbach m.fl.