How to Make a Killing
Becket Redfellow (Glen Powell) är arvinge till en mångmiljonförmögenhet, och tänker inte låta något komma i vägen för allt han förtjänar att få…eller snarare, vad han tycker sig förtjäna. En intrikat, underhållande thriller skriven och regisserad av John Patton Ford, som inspirerats av den klassiska svarta brittiska komedin Sju hertigar. I övriga roller ses bland andra Ed Harris och Margaret Qualley (Poor Things, Maid).