Sugar
Miguel "Sugar" Santos är en kastare från Dominikanska republiken som kämpar för att bli basebollproffs och hjälpa sin fattiga familj. Som 19-åring kvalar han in i de lägre serierna men börjar ifrågasätta sina ambitioner.