Den nakna pistolen 2 1/2: Doften av rädsla
Polisen Frank Drebin (Leslie Nielsen) älskar mysterier. Varför är vi här? Finns det ett liv efter sex? Jo, Drebin tar sig an de stora frågorna – och den största av alla är hur man kan stoppa den falske Quentin Hapsburgs (Robert Goulet) planer på att förstöra miljön! Tillsammans med Nielsen ser vi, i denna hysteriska uppföljare till Den nakna Pistolen, än en gång Priscilla Presley som Jane, kvinnan som kan smälta en ostsmörgås från 20 stegs avstånd och Georges Kennedy som den djärve kaptenen Ed Hocken. Hela gänget är här. Liksom skratten. Om du gillar Drebin kommer du att älska den!