Wakefield
En dag bestämmer sig Howard Wakefield för att försvinna. Howards jäktiga och trygga vardag som advokat, make och tvåbarnsfar i New York, byts snabbt ut till en tillvaro som tillbakadragen enstöring som spionerar på sitt gamla liv från sitt eget, ogästvänliga garage.