Whatever It Takes
Ryan går sista året på high school och är kär i den sexiga, populära Ashley. Ryans bästa vän, Maggie, tycker att han borde glömma det. Men Ahsleys sportfåne till kusin, Chris, är intresserad av Maggie och är villig att göra allt, däribland att byta identitet och råd med för att vinna hennes hjärta. Alla har dejter inför balen, men passar nån ihop på riktigt? I den här jätteroliga romantiska tonårskomedin med talangfulla unga skådespelarna Shane West (från tv-serierna Once and Again, Liberty Heights), Marla Skoloff (tv-serierna The Practice, Sugar and Spice) Jodi Lyn O'Keefe (She's All That, tv-serien Nash Bridges) och James Franco (tv-serien Freaks and Geeks, Never Been Kissed), misstagna identiteter och det roliga med att bli kär.