100 saker att göra före High School
CJ och hennes två bästa vänner känner pressen av att high school börjar närma sig. De bestämmer sig för att genomföra en serie äventyr medan de fortfarande har friheten att kunna ta risker och ha kul, för vem vet vad som händer sen!?