Battle Creek
The Battle Creek Way
Russ Agnew's position som Battle Creeks mest lyckade och konfronterande detektiv utmanas när FBI-agenten Milton Chamberlain överförs till Agnew's enhet.
Ett kilo heroin som hittas i en fjärdeklassares ryggsäck leder Russ och Milt till att utreda eventuell korruption inom Battle Creek-polisen.