Black Monday
En manusförfattare i Hollywood skuggar Mo på kontoret. Keith spelar Blair ett spratt.
Mo försöker skapa ett far- och sonband med Blair. Dawn och Spencer äter en livlig middag med hennes föräldrar. Keith får allt svårare att dölja sin hemlighet.
Mo och Dawn försöker återförena Blair och Tiff. Mos skulder kommer tillbaka för att förfölja honom.
Mo och Dawn försöker skaffa fram kapital till Jammer-gruppen. Blair tar på sig mer helgarbete än han egentligen vill ha.