Brothers
Aiden kommer på Jack i en känslig situation. Killarna planerar Aidens stödinsamling. En person ur Jacks förflutna dyker upp.
Jacks förflutna krockar med hans nutid. Professor Jones bjuder ut Max på drinkar. Max får upprörande nyheter.
Killarna hämtar Max från fängelset. Aiden träffar sin terapeft och går sen på dejt. Davyn är ensam hemma.