CN Stories
CN Stories är Cartoon Networks varumärke för avkopplande och roliga ljudböcker. I varje avsnitt berättar berättaren en historia från någonstans i Cartoon Network-världen i en fräsch, mild och uppslukande stil, lämplig för alla åhörare.
Äventyrsdags: Hjältehandboken
Finn och Jake ger sig ut på en jakt för att hitta en legendarisk bok som heter "Hjältehandboken" och testas vid varje tur.
Bäckbarnen har fastnat på en flotte i Alggapet, och nu är det upp till Kelseys undulat Mortimer att rädda dagen.
Nicole försöker förbättra Gumballs skolliv, men det slutar med att saker och ting blir mycket värre.