Danny Cunningham - ninjan i nian
Randy Cunningham är en oväntad hjälte, som - med hjälp av en superspeciell ninjadräkt och en 800 år gammal ninjaguide - är den enda som kan beskydda sin skola, och resten av världen, från total undergång!.