Dope Thief
Två livslånga vänner (Brian Tyree Henry och Wagner Moura) i Philadelphia utger sig för att vara DEA-agenter för att råna småskaliga knarkhandlare. Det är ett perfekt bedrägeri – tills de väljer fel offer och blir måltavlor för ett omfattande narkotikasyndikat.