Escape at Dannemora
Baserad på den verkliga rymningen från ett fängelse i norra New York 2015 och den efterföljande jakten på de två fångarna Richard Matt och David Sweat. En gift, kvinnlig anställd vid fängelset hade haft relationer med båda männen och hjälpte dem att fly.