Feed the Beast
En alkoholiserad änkling planerar att öppna en restaurang i Bronx med sin hetlevrade vän, och hamnar snart i en värld full av skulder och våldsamma gangsters.
Pilot Light
Dion försöker att övertyga Tommy att öppna deras drömmars restaurang i Bronx, trots att de har skulder till maffian.
Tommy och Dion planerar att ta tillbaka Thirio från kocken Aidan. Dions försök till att betala tillbaka Tooth Fairy sätter TJ i fara.
Tommy försöker ta sig igenom Ries första födelsedag efter hennes död. Dion mottar livsomvälvande nyheter.
Tommy ifrågasätter Dions vänskap med Rie. Objudna gäster orsakar problem under öppningen.