Four Star Playhouse
Anthology series which became famous in 1952, with subjects from surreal mysteries to light comedies, featuring four rotating stars.
After a lovers' quarrel and a vow to never return, a man realizes he has left behind his silk hat.
A young man follows a quick trajectory from beginning boxer to the middleweight championship match; the night before the championship fight, he learns that the match is fixed, with him as the chosen winner.