Gaslit
Martha går ut med vad hon vet, vilket skapar påfrestningar för äktenskapet. FBI närmar sig svaret på vad som egentligen hände i Watergate och John Dean erkänner allt för Mo.
Frank Wills, vakten som miste jobbet efter Watergate, kämpar med sin nyfunna berömmelse. Martha återvänder till hemstaden i Arkansas.