Hemlock Grove
Hemligheter är en naturlig del av vardagslivet i den lilla staden Hemlock Grove i Pennsylvania, där den värsta ondskan bor mitt bland invånarna.
Roman konfronterar Peter på brottsplatsen, och de hittar en gemensam utgångspunkt. Letha avslöjar en chockerande hemlighet, och Olivia och Norman faller in i gamla vanor.
Christina upptäcker ett nytt offer och sheriff Sworn tar hjälp av doktor Chasseur. Peter, som nu är misstänkt, följer med Roman på jakt efter mördaren.
Lethas intresse för Peter tar en vändning. Chasseur och Sworns utredning når ett nytt bottenläge, medan Roman och Peter ligger steget före.
Nya uppgifter om Shellys koppling till doktor Pryce uppdagas, Destiny hjälper Peter förstå det nyligen inträffade mordet och galan på the Tower går fruktansvärt snett.