In The Know
Den välmenande men hycklande fåntratten och den tredje mest populära programledaren i offentlig radio, Lauren Caspian, genomför med hjälp av sitt team av marionetter djupgående intervjuer med mänskliga kändisgäster.
I'm No Hero
Lauren "hjälper" en hemlös person och intervjuar Kaia Gerber och Jonathan Van Ness.
Fabian är bekymrad över att Laurens röst gör lyssnarna illamående och bestämmer sig för att skydda dem.