INVINCIBLE
DET ÄR DAGS
När Mark Grayson ärver superkrafter vid 17 års ålder, blir han, precis som sin pappa, en av jordens största hjältar. Allt är som en dröm – tills en chockartad händelse förändrar allt.
GÅR DET SÅ GÅR DET
Marks pappa är skadad och Mark kämpar för att försvara staden mot en interdimensionell invasion tillsammans med ett gäng tonårssuperhjältar.
Mark måste avbryta en läxdejt för att hjälpa till att rädda Mount Rushmore från en galen vetenskapsman. Robot får hantera drama när han samlar det nya teamet med världsräddande superhjältar.
Det är två premiärer för Mark: första dejten och första resan till en annan planet. Samtidigt återvänder Nolan och Debbie till sitt första gemensamma semestermål.
Mark känner sig självsäker med sina nya krafter men tar en risk när han gör gemensam sak med lokal skurk mot en brottskung, samtidigt som han försöker hinna med skolan och ett nytt förhållande.
Mark följer med William och Amber på ett besök till Upstate University, i hopp om att hitta en ny framtid för sig själv. Debbie gör en oroande upptäckt.