Jasmine
Jasmine jobbar som eskort för att ge sig själv och sin styvbror Tufan ett bättre liv - och muta in sig på mottagarlistan för hjärttransplantationer.
När det går snett med en klient längtar Jasmine efter ett stadigt, välbetalt jobb, samtidigt som Tufan stöter på problem på kapplöpningsbanan.
Jasmines band till Gökhan blir starkare, samtidigt som han utsätts för hot över transplantationslistan. Tufan går över en gräns för sin hästs skull.
Jasmine och Gökhan går på en riktig dejt, och Tufans självförakt når allvarliga nivåer.