Privileges
I hopp om att få en sista chans till botgöring tar en ung fängelseintern jobb på ett lyxhotell i Paris, där maktlystnaden och sveken flödar.
Det surras på hotellet när ägarens dotter Reem kommer dit med sin fästman Mark, som är måltavla för Adèles hemlighetsfulla uppdrag från Édouard.
Édouard ger Adèle i uppgift att spionera på sina kollegor, samtidigt som han blir varse vad Mark har att vinna på sitt giftermål med Reem.
Medan Édouard och Amal smider planer för att stoppa Mark dras Adèle in i Reems inre krets på bekostnad av sina relationer till Déborah och Yak.