Lambs of God
Frankie börjar söka efter sin försvunne bror och nunnorna ger Ignatius ett ultimatum: gå med i deras orden eller gå en säker död till mötes.
En livstid av lögner slår in en kil mellan Carla och hennes systrar. Iphigenia tvingas konfrontera sitt förflutna. Medan Ignatius bestämmer sig för var hans lojalitet ligger kallar biskopen in förstärkning för att hantera Ignatius försvinnande.