LEGO City No Limits MAX
Höga odds
Just Jason blir kriminell på riktigt, och Bytz utmanar hela staden på dodgeball.
Wanda About utforskar havets djup och rymdens oändlighet på sin jakt efter skatter.
Just Jason kämpar mot sin rädsla i det ultimata motorcykelstuntet, medan Bytz kämpar mot en drönarflotta.
Just Jason rymmer från fängelset med endast korkade stunts medan Mech-Max möter en helt ny skurk.