Los Farad
Dagen då den helt vanlige killen Oskar och den hemlighetsfulla och rika familjen Farads vägar korsas, förändras hans liv för all framtid. Oskar dras in i ett spel där vinnaren tar allt, den internationella vapenhandelns värld. I Marbella, där familjen Farad bor, väntar lyx, adrenalin och starka känslor honom, men även en baksida av våld och cynism som sätter hans vilja på prov.