Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette
John känner pressen från Kennedy-namnet. Carolyn imponerar på Calvin Klein. Ett oväntat band knyts på ett välgörenhetsevent.
The Pools Party
John balanserar sin mammas sviktande hälsa, sin ansträngda relation med Daryl och sina nyfunna känslor för Carolyn.
Medan pressen skriver om deras bråk förbereder sig John och Carolyn för den stora dagen. Ann uttrycker sin oro.