Ludwig – pusseldetektiven
När den tillbakadragne korsordskonstruktören John "Ludwig" Taylor upptäcker att hans tvillingbror, en kriminalkommissarie, har försvunnit, ställs hans liv på ända. Tvingad att anta broderns identitet, kastas John in i den komplexa världen av mordutredningar i Cambridge för att hitta ledtrådar till sin brors försvinnande.