Mare of Easttown
Mare förhör misstänkta i ett gräsligt mordfall och ger ett kyligt välkomnande till Colin Zabel – en countypolis som kallats in för att bistå utredningen.
Colin pressar en lokal präst angående dennes förflutna. Ett anonymt samtal ger Dawn hopp om att Katie fortfarande kan vara i livet.