Mariah's World
Bone of Contention
Mariah fortsätter sin turné och försöker samtidigt vara en bra mamma åt sina tvillingar. Det blir irriterat mellan några artister och Mariah hamnar mitt i bråket.
Mariah måste vinna tillbaka sin publik när en tidszonsändring går obemärkt förbi. Tidigare anställda läcker information om managern Stella till pressen och Stella får kämpa med Mariahs krav att få tillbaka Danielle som frisör på turnén.
Mariah tillbringar mer kvalitetstid med sin turnéfamilj. Bryan Tanaka kämpar för att hålla sina känslor på en platonisk nivå. Tanaka drabbas av en oväntad skada.
Prince bortgång gör Mariah förkrossad före en show i Paris. Mariahs fästman, James Packer, kommer på besök.