Marvel Agent Carter
Now Is Not the End
När Howard Stark blir ditsatt för att ha utlöst sina dödligaste vapen ber han Peggy att hitta de ansvariga, göra sig av med vapnen och rentvå hans namn.
Bridge and Tunnel
Starks dödligaste vapen har hamnat i fiendens ägo och bara agent Carter kan återta det. Hinner hon göra det innan Dooley och agent Thompson upptäcker hennes uppdrag?
När agent Carter kommer Howard Starks stulna teknik på spåren riskerar Peggys hemliga uppdrag att nystas upp när SSR griper Jarvis och en hemlighet avslöjas.
Peggy kan vara i värre trubbel än vanligt när Stark återvänder av mystiska skäl. Dooley jagar en ledtråd till Europa. En ledtråd som hotar att förstöra Peggys framtid.
Peggy anförtros äntligen ett uppdrag och ber Howling Commandos om hjälp. Men hennes täckmantel riskerar att avslöjas när Dooley skickar agent Thompson med henne.