Marvel's Inhumans
Efter en militärkupp strandsätts kungafamiljen på Hawaii, där de måste komma på ett sätt att återförenas med varandra och återvända hem innan deras livsstil förstörs för alltid.
Efter att ha flytt från sitt hem letar Inhumans desperat efter varandra efter Maximus kupp. Nu måste de lära sig vem på Jorden de kan lita på.
Sökandet efter Black Bolt fortsätter på jorden samtidigt som Maximus med djärva drag försöker befästa sin ställning som Attilans nya härskare.
Black Bolt och Medusa är på flykt undan Aurans styrkor och samarbetar motvilligt med Louise för att hjälpa till att hitta resten av familjen. Och på Attilan förändrar Maximus agerande helt förutsättningarna.