Million Dollar Baby
Kan ett barn bli miljonär redan innan det har börjat skolan? Den beslutsamma mamman Lateysha Grace använder sig av sociala medier och lanserar sin egen barnkollektion i just det syftet.
Kan Lateysha Graces dotter bli miljonär innan hon börjar skolan? Lateysha använder sig av sociala medier för att förverkliga det, men först måste hon själv få en bättre image.
På sin väg mot dottern Wynters första miljon försöker mamma Lateysha göra avtryck på shoppinggatan, och Wynter slår igenom i en musikvideo.
Lateysha börjar anställa personal till Baby On Trend, men när stämningen blir för spänd på Storbritanniens största babyshow är miljonjakten i fara.
Lateysha försöker slå mynt av Black Friday i sitt försök att göra dottern Wynter till miljonär, och bryter ihop när hon bjuds in till ett panelsamtal med framgångsrika affärskvinnor.
Lateysha vill att Wynter ska synas i hela landet, och har en ambitiös plan för att Wynter ska få göra reklam för exklusiva kläder.