No Friend of Mine
Tony och Ziva spårar upp den svårfångade hackaren, men det slutar med att de samarbetar när Interpol närmar sig.
När någon försöker sätta dit Tony och Ziva för en terrorbombning vet de inte vilka de kan lita på och går under jorden.
Tony och Ziva går undercover på ett bröllop för att hitta och eliminera sina fiender.
Interpols försvunna generalsekreterare leder Tony och Ziva till ett högsäkerhetsfängelse.
Insatserna blir ännu högre när det säkra huset som Tali har gömt sig i äventyras.