Penance
Sista delen. Jeds påstridighet når nya nivåer och Maddie börjar bli medveten om hans mörkare sidor. Rosalie beger sig till Jeds hemstad för att ta reda på mer om hans förflutna och gör en rad oroväckande upptäckter i sin jakt på sanningen.