Portobello
Parallellt med att en allt svagare Enzo får ett sällsynt besök av sina döttrar förbereder domare Fontana sin bevisning mot Camorran.
Efter att Enzo blivit beviljad husarrest med hänvisning till sin hjärtsjukdom blir han erbjuden en osannolik väg framåt.