Reckoning
Medan frågor uppstår om huruvida Gretchen dödades av Russian River Killer (RRK), kämpar både detektiv Mike Serrato och Canaan High Schools studievägledare Leo Doyle för att dölja sin skuld.
Mike och Cyd får reda på att en person försvann för 26 år sedan: Beth Stanley - Arlen Doyles fru och Leos mor, samtidigt som ett annat nära offer hittas med Mikes visitkort i handen.
En jakttur mellan far och son tar en intressant vändning, samtidigt som det uppstår ytterligare tvivel om huruvida Gretchen var ett RRK-offer.
Leo kämpar för att hålla sina demoner i schack och testas vid varje tillfälle, samtidigt som den sanna identiteten på Gretchens mördare avslöjas.