River
Medan han ännu sörjer sin kollegas död utsätts Rivers mentala skörhet för ytterligare ansträngningar när han börjar misstänka att mannen han jagade till sin död var oskyldig.
Utredningen av Stevies mord byter riktning när en övervakningsfilm visar att hon var inblandad med en olaglig invandrare som ägde bilen som användes vid hennes mord. Polisen inleder en jakt på honom.
Medan de uppbrutna händelserna kring Stevies mord börjar hamna i fokus för River utsätter den ohyggliga sanningen hans allt sämre tillstånd för mer press. Kan han fortsätta när så mycket förblir osagt?