Sin City Tow
Det slår gnistor på en strippklubb när TW avbryter en svensexa. Jeremys och Elmers bärgning av en ”oantastlig” bil övergår i ett dödläge.
Halloween innebär läskiga bärgningar. En full man utklädd till bebis vägrar låta Shawn bärga hans bil. Ett kusligt fynd skrämmer Pineapple.
TW hamnar i bråk med en arg Elvis, och Jeremy med uppkäftiga strippklubbsgäster. Pineapple får ett deja vu på en parkeringsplats.