Kodnamn sex fyra
Dottern i en skotsk polisfamilj är försvunnen och föräldrarna är utom sig. Mamman Michelle sticker i väg till London där hon har arbetat undercover. Pappan Chris blir tipsad om ett gammalt fall.
Allt är ett enda kaos, men Chris och Michelle förenar sina krafter för att rädda den kidnappade flickan. Skriande orättvisor har inträffat, men reder det upp sig? Får det onda sin lön?