Spidey And His Amazing Friends
Doktor Ock skickar sin favoritbot för att infiltrera NÄT-kvarteret / Spidey påminner Hulk om att använda självkontroll.
Green Goblin använder en fjärrkontroll för att styra stadens duvor och uppfinner en elak vädermaskin för att skapa förödelse i staden.