Strong Medicine
Dana måste besluta om hon ska försätta en oidentifierad patient i djup koma för att rädda hennes liv; Lu upptäcker att en basketstjärna i high school har använt prestationshöjande droger.
Misstänkta skador på hans fru får Dana att misstänka att Robert kan ha slagit sin fru; Lu kontaktas av en drogmissbrukare som vill bli steriliserad för att få en belöning på 200 dollar.