Teen Wolf
Scotts första dejt med Allison blir en hemsk "gruppdejt". Och en mystisk attack sätter sheriff Stilinski och hela Beacon Hills på spänn.
En oväntad jägare dyker upp i stan och utsätter Derek för livsfara, och tvingar honom att motvilligt liera sig med Scott och Stiles.