Den här sexiga nya TV-serien från Vampire Diaries producent, fylld av det övernaturliga, kretsar kring New Orleans ursprungliga vampyrfamilj då den farliga vampyr/varulv-hybriden Klaus (Joseph Morgan) återvänder till staden han en gång för århundraden sedan var med om att bygga för att hitta sin diaboliska före detta skyddsling, den karismatiska och mäktiga vampyren Marcel (Charles Michael Davis).
Always and Forever
Serien kretsar kring den ursprungliga vampyrfamiljen och den farliga vampyr/varulv-hybriden Nikolaus "Klaus" Mikaelson, som återvänder till den magiska smältdegeln French Quarter i New Orleans.