The Ex And The Why
S01E01
Lexi gjorde slut med Chris, men vill ha en endra chans. Andrew bedrog Laura och vill att han förlåter henne.
När Jess upptäckte att Hannah bedrog henne flydde hon till Alaska - men nu vill hon ha henne tillbaka. Blake gjorde slut med sin första kärlek Carmen, men inser nu sitt misstag.
Elixabeth gjorde slut med Adam för att han var svartsjuk, men han inser att hon är den enda och vill fria. Diamond bedrog Altone, men inser nu att hon förlorat sitt livs kärlek - och vill ha honom tillbaka.
Tyler var ihop med YouTube-stjärnan Chris Crocker, men det gick åt skogen - så nu vill han ha en ny chans. April flyttade till Kalifornien för att vara med Armani, men det funkade inte. Hon bor hos hans familj nu - och vill bli tillsammans med honom igen.
Brittany var ihop med Matthew men gjorde slut när han verkade omotiverad - och nu inser hon att hon gjorde ett misstag. Mandi och Kevin gjorde slut för att de grälade hela tiden, men nu hoppas Mandi att de kan försöka igen.
Sasha och Mariah förlovade sig och flyttade till Kalifornien. Mariah vänstrade men de är fortfarande sambos - och Sasha vill ha en ny chans. Will gjorde slut med Allie för att bli ihop med sitt ex - men nu vill han ha tillbaka Allie.