Mitt barns tidigare liv
Amy är en ung kvinna som har tydliga minnen från stumfilmstiden och hon är även besatt av olika filmstjärnors tragiska dödsfall. Brennan är bara sex år gammal men han kan erinra sig ett långt fall som resulterade i att han dog.