The Millers
Nathan Miller är nyskild och ser fram emot att vara singel men hans föräldrars äktenskapsproblem sätter käppar i hjulet. Hans far bestämmer sig för att lämna hans mor och plötsligt har Nathan och hans syster Debbie varsin förälder att ta hand om.
När Debbie tycker att Carol ska vara vänligare mot Tom slutar det med att han flyttar in hos Nathan och Carol hos Debbie. Nathan bestämmer sig för att hjälpa sin far att bli mera självständig. Men när han lyckas får det inte den effekt han hoppats.