The Teacher
Brittisk miniserie om läraren Jenna vars värld rasar samman när hon en dag anklagas för att ha haft sex med en elev. Att hävda sin oskuld blir dock allt annat än lätt för Jenna som både dricker för mycket och saknar minnen från den angivna kvällen.