Vanderpump Rules: Jax and Brittany Take Kentucky
Bartendern Jax Taylor och hans vackra flickvän Brittany Cartwright lämnar Los Angeles för att åka på semester på Brittanys familjs gård i Kentucky.
Jax och Brittany byter ut komforten i deras hem i Los Angeles mot den tuffa vardagen på en gård i Kentucky. Brittany känner sig som hemma, men Jax kämpar med att vara nära så många djur.
Brittany och Jax har en trevlig avskedsmiddag med hennes familj och vänner. Don berättar för Jax att han är osäker på vilka hans avsikter är med hans dotter. Paret har sitt största gräl hittills.