Vittne nummer tre
Säsongsavslutning. Po har begått ett misstag och befinner sig på flykt. Jodie jagas av gangsters och en korrupt polis när plötsligt Whelan kommer till undsättning och erbjuder sin hjälp. Men att skilja på vänner och fiender visar sig bli svårt.