Who Killed Jenni Rivera?
Denna dokumentär i tre delar gör en detaljerad djupdykning i den prisbelönta latinomusikstjärnan Jenni Riveras liv och mystiska död.
The Mexican Connection
Kopplingen mellan Jenni och mexikanska drogkarteller ger upphov till potentiella farhågor.
Jenni skakas av hot och bedrägerier inom sin inre krets och beslutar sig för att göra betydande förändringar i sitt liv.